Subject: 11153 Kirdalu tee ja 15 Tallinn-Rapla-Türi tee piiride kindlakstegemise ja kättenäitamise kutse
From: "Merle Kivistik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 20 Feb 2024 09:56:11 +0200

Tere

Saadan Teile maamõõtja Lauri Nõukas palvel 11153 Kirdalu tee ja 15
Tallinn-Rapla-Türi tee katastriüksuste piiride kindlakstegemise ja
kättenäitamise kutse. Palun andke kindlasti teada oma osalemisest või
mitteosalemisest.

Täiendavate küsimuste korral võtke ühendust maamõõtjaga:
Lauri Nõukas
Kutse nr 162572
Litsentsi nr 686
Tel: 372 5016157
[email-masked]

Kutse manuses.

 

Lugupidamisega

Merle Kivistik

Maamõõtja

Kutse nr 183971

Litsentsi nr 715

Tel +372 5695 7364

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee